عیدتون مبارک.....

دنیای من

عیدتون مبارک.....

 

سلاااااام

اولا که عیدتون مبارک...............ایشالله سالی پر از موفقیت واستون باشه.....

دومن تبریک......چون الشباب رو 6 تاییش کردیم.........(عجقمان هم گل زد)

سومن میخوام تو این سال جدید دو کلام حرف حساب بزنم.......پس با اجازه....

دوستان چند وقتیه دارم به طرز فکر ادما فکر میکنم ولی متاسفانه به نتایج خوبی نرسیدم....این روزا آدما

همش دنیا رو اونجوری که دوست دارن میبینن و متاسفانه بیشترشون هم اونو تلخ میبینن من تو زندگیم سختی

زیاد شیدم ولی فکر میکنم مهم نیست چقدر زندگیتون سخته شما باید با دید خوب به دنیا آدماش نگاه کنین و یه

چیز دیگه تو رو خدا به همدیگه فرصت بدین...یه موقع هایی یه اتفاقاتی میافته که آدم فکر میکنه تمام فقط خودش

ادم خوبه است و دیگران آدم بده و خلاصه بگم حتی نمیذاره طرف مقابلش واسش توضیح بده تو رو به هر آنچه

میپرستین بیاین توی این سال جدید این چند تا نکته رو رعایت کنیم قوووول میدم دنیاتون خیییییلی قشنگ میشه...

اولا که عینک های بدبینی رو از رو چشمای نازتون بردارین....2ومن به همدیگه فرصت حررف زدن بدین...3وم اینکه اینو

بدونین که شما همیشه ادم خوبه نیستین......4رم اینکه خدا رو به یاد داشته باشید...مرسی....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, ] [ 21:47 ] [ روژین ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::